Відгуки та пропозиції - ІЦЕС - Сертифікація та експертиза для Вас

e-mail: icec.cert@gmail.com
Контакти:
+38 (050) 166-89-89, (066) 862-83-65
Система добровільної сертифікації (СДС)
ОРГАН З СЕРТИФІКАЦІЇ
"Інженерний центр експертизи та сертифікації"
( СТ "ІЦЕС" )
Сертифікація та незалежна експертиза
Перейти до контакту

Відгуки та пропозиції

Про нас
Шановні клієнти та партнери !


ОС завжди сприяє навчанню та розвитку. Ми хочемо забезпечити наших замовників високим рівнем послуг та довіри до наших результатів роботи.
Тому ми завжди відкриті для будь-яких відгуків, побажань та пропозицій.

Будь ласка, якщо бажаєте, надішліть нам повідомлення!
Дякуємо за Ваш добровільний внесок у нашу роботу!

Якщо Ви маєте скаргу, ми дійсно бажаємо отримати від Вас повідомлення. Ми відкриті для Ваших коментарів, тому що вони надають нам можливість виправити ситуацію та покращити наші процеси та послуги. Ми бажаємо вирішити вашу проблему якнайшвидше, тому для вирішення Ваших скарг ми створили процедуру, яка складається з 3 кроків.

Визначення
Що ми вважаємо скаргою? Скарга - це вираження невдоволення процедурами чи діями, які належать до дійсності ОС. Скарга може також відноситься до дій або поведінки персоналу ОС.

3 кроки обробки скарги

Якщо Ви бажаєте висловити будь-яке Ваше невдоволення, яке підпадає під визначення "скарга", Ви можете звернутися до нас у будь-якій зручній для Вас формі. Це допоможе нам зрозуміти, на що саме Ви скаржитесь. Ви можете зателефонувати та поговорити з відповідним представником персоналу або заповнити блан скарги.

Крок 1. Контактуйте з нами
Якщо ви хочете зв'язатися з нами по телефону, будь ласка, надайте інформацію за Вашою скаргою. Після того як ми отримали Вашу скаргу по телефону, вона одразу ж буде зареєстрована і Вам буде надано унікальний номер, який ідентифікує Вас та Вашу скаргу.
Tel: +38 (050) 166-89-89

Якщо Ви бажаєте заповнити бланк скарги, будь ласка відправити його в наш офіс у лобі зручний спосіб:
на електронну пошту: icec.cert@gmail.com
поштою за адресою: Україна, 02055, м.Київ, пр. П. Григоренка, 29, к.24

Крок 2. Як вашу скаргу буде розглянуто
Наша політика - реагувати на ваші запити швидко та ввічливо. Ваша скарга буде розглянута, щоб дати Вам відповідь протягом 14 днів. Якщо ми не можемо цього зробити, ми триматимемо Вас в курсі процесу розгляду Вашої скарги. Якщо ми вирішили, що Ваша скарга є виправданою, ми звинуємося і надамо пояснення, яким чином ситуація вирішена.
Будь ласка! Зверніть увагу, що ми не реагуватимемо на образливі поштові або електронні листи або дзвінки.

Крок 3. Якщо ви не задоволені нашими діями
У Вас є 14 днів, щоб звернутися до нас щодо нашого рішення. Якщо ми не отримали від Вас жодної відповіді, ми вважаємо, що Ви задоволені тим, як питання було вирішено. Якщо Ви звернетеся до нас протягом 14 календарних днів Ваша справа буде знову розглянута, використовуючи Ваш оригінальний реєстраційний номер та переглянута з урахуванням Вашого повторного звернення на рівні керівництва.
icec.cert@gmail.com
(c) 2016-2024 СТ "ІЦЕС"
+38 050 166-89-89
Назад до змісту